
Za podobo nogometa v vseh pojavnih oblikah je vsekakor pomembna množičnost ter priljubljenost te športne zvrsti med najmlajšimi. Animacija otrok za nogomet je bistvenega pomena za obstoj in nadgradnjo tako popularnosti kot kvalitete slovenskega nogometa.
Prireditev Žogarija je vsekakor ena pomembnejših in uspešnejših promotorjev nogometne igre pri nas. Tudi zaradi dejstva, da tu ne tekmujejo klubske ekipe, ampak šole posameznih občin in tako se v ekipah znajde kar nekaj igralcev, ki še niso tekmovalno aktivni po klubih.
Vsebina prireditve je pisana na kožo najmlajšim, ki se z nogometno igro spoznavajo skozi zabaven način, kjer je osrednja nit prireditve nogomet 3:3 na mala vrata ob številnih spremljajočih dejavnostih. Otroci tekmujejo tudi v spretnostnih in zabavnih igrah, spoznavajo pa tudi značilnosti zdrave prehrane. Šole vsebino popestrijo tudi z lastno predstavitvijo in videli smo kar nekaj plesnih ter navijaških skupin s transparenti.
Da je prireditev resnično vrhunsko načrtovana je dokaz dejstvo, da ima svojo maskoto Vrančka, ki je zelo priljubljen med otroci, pozabiti pa ne smemo niti na televizijsko oddajo z enakim naslovom, ki jo vsi, ki so vključeni v nogomet najmlajših z veseljem spremljajo. Letos pa je posebno težo finalni prireditvi dala tudi udeležba dveh zamejskih šol iz Doberdoba in Celovca. Prireditev je obiskal tudi ljubljanski župan Jankovič in se pomeril v streljanju kazenskih strelov z maskoto Vrančkom.
Ob zaključku lahko potrdimo, da je tudi letos Nogometna zveza Slovenije v sodelovanju z MEDIAŠPORT izpeljala odmevno prireditev v korist otrok in nogometa.
Tekst: Rajko Korent