
Najštevilčnejše klubsko tekmovanje v Sloveniji ima novega partnerja in novo podobo. Dolgoletni partner Nogometne zveze Slovenije, Pivovarna Laško Union, se je s strateško usmeritvijo v nogomet usmeril v tri segmente – poleg moške nogometne reprezentance se preko pokalnega tekmovanja odločneje podaja še v klubski nogomet, pri naši največji pivovarni pa so ob tem prepoznali priložnost za razvoj in večjo prepoznavnost tudi v segmentu ženskega članskega reprezentančnega nogometa.
Pokalno tekmovanje bo vsaj naslednji dve sezoni nosilo novo ime – Pokal Pivovarna Union, nova pa je tudi podoba, kjer se je stilizirani podobi pokalne lovorike, ki je bila v prejšnjem logotipu tekmovanja, pridružil tudi prepoznavni zmaj blagovne znamke Pivovarne Union.
NZS in Pivovarna Laško Union sta partnerstvo v Pokalu Pivovarna Union predstavila na žrebu parov 1. kroga tekmovanja na Brdu pri Kranju, ob podpisu pogodbe sta Zooulis Mina, glavni direktor Pivovarna Laško Union in Radenko Mijatović, predsednik NZS, povedala:
Zooulis Mina: »V Pivovarni Laško Union smo eden največjih sponzorjev v slovenskem prostoru z vizijo, da ostanemo eden pomembnejših podpornikov nogometa v Sloveniji. Danes obeležujemo pomemben mejnik tako za slovenski nogomet kot za blagovno znamko Union. Naša kultna znamka je s športom povezana že desetletja. Nogomet ima pomembno, strateško vlogo za Union, saj gre za najdaljše in najdragocenejše partnerstvo, ki znamko bogati že 22 let. Z Nogometno zvezo Slovenije z veseljem podpisujemo štiriletno sponzorsko pogodbo, s katero izkazujemo podporo ne le moški, temveč tudi ženski članski reprezentančni vrsti. Poleg tega kot glavni sponzor ponosno dajemo ime najštevilčnejšemu klubskemu tekmovanju, Pokalu Pivovarna Union, obenem pa ostajamo sponzorji Prve lige. Nogomet je izjemno priljubljen šport v Sloveniji, zato s podporo krepimo tudi sodelovanje s skupnostjo, kar je eno od šestih ključnih področij naše trajnostne strategije Varimo boljši svet.«
Radenko Mijatović: »V največje zadovoljstvo mi je, da danes stojim z ramo ob rami z našimi partnerji. V obdobju, ko je usoda športa negotova, je podpis dolgoročnih partnerskih pogodb toliko večja potrditev zaupanja, da se naše dolgoročno sodelovanje nadaljuje in širi tudi na ostala nogometna področja. S Pivovarno Laško Union delimo vizijo in pogled na prihodnost našega športa, zato verjamem, da bomo skupaj dosegli zastavljene cilje.«
V novi sezoni pokalnega tekmovanja bodo branilci naslova na zelenicah še bolj prepoznavni, saj se bo na njihovih dresih svetil zlati našitek Pokalni prvaki 2019/20.
Tekst, foto: NZS, m24.si