V Portorožu te dni poteka Sporto 2010, konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu, Nogometna zveza Slovenije pa je osvojila Sporto Nagrado 2010 za najboljšo digitalno komunikacijo.
Projekt Nogometne zveze Slovenije z imenom "NZS.si na SP2010" je v finalu tekmoval z dvema projektoma Mobitela, "Virtualne soline" in "Srčna enajsterica", slednja tudi z nogometno tematiko. Strokovno žirijo, na čelu s prof. dr. Majo Makovec Brenčič je prepričal projekt NZS, tudi zaradi izkoriščenosti portala med SP2010, vključevanjem vseh javnosti, vključujoč s posebnim portalom namenjenim izključno medijem, ter socialnih medijev, na čelu s Facebook stranjo, kjer ima Nogometna zveza Slovenije že več kot 57.000 privržencev.
SPORTO nagrade 2010:
Najboljše športno sponzorstvo
Prijavitelj: Mobitel/Publicis
Projekt: Velik si, kolikor imaš veliko srce.
Najboljša digitalna komunikacija
Prijavitelj: Nogometna zveza Slovenije
Projekt: nzs.si na SP 2010
Najboljši oglas
Prijavitelj: Mobitel/Publicis
Projekt: Velik si, kolikor imaš veliko srce.
Najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti
Prijavitelj: Kajakaška zveza Slovenije
Projekt: SLOKA 2010
Znamke leta 2010
Športnica
Petra Majdič
Športnik
Dejan Zavec
Športni klub:
OK ACH Volley
Tekst: NZS/MaK
Foto: Sportida.com