Portal Nogometne zveze Slovenije je na šesti konferenci o marketingu in
sponzorstvih v športu prejela nagrado za najboljšo uporabo spletnega
medija s strani športnega objekta. V finalu je prevlado nogometnih
strani dopolnila še spletna stran Združenja 1. SNL.
Strokovna žirija v sestavi prof. dr. Maja Makovec Brenčič,
Franci Zavrl in Iztok Sila je skupaj z udeleženci prejšnjih konferenc
(slednji so glasovali preko spleta) največ glasov dodelila prav spletni
strani NZS.si, v obrazložitvi odločitve žirije pa je Makovec Brenčičeva
povedala: "NZS.si je spletni portal krovne nogometne organizacije v
Sloveniji, ki predstavlja slovenske nogometne reprezentance, tekmovanja
pod okriljem NZS, različna dogajanja in razvoj nogometne igre v državi.
Portal poleg t.i.'nogometne družine' komunicira predvsem s splošno
javnostjo ljubiteljev nogometa. Od pomladne prenove portala, ki je bila
izvedena skupaj z agencijo Creatim, obiskovalce portala poudarjeno
nagovarjajo z lastnimi video vsebinami v obliki video povzetkov tekem
in video novic. Delujeta tudi spletni trgovini navijaških izdelkov in
vstopnic; predvsem slednja je zelo uspešna, saj so izključno s prodajo
preko lastne spletne trgovine v rekordnem času razprodali tri
reprezentančne tekme. V spletni portal so vgrajeni tudi nekateri drugi
procesi, kot sta akreditiranje novinarjev ali delegiranje uradnih oseb,
najde se tudi zanimivo uporabljen prostor za sponzorje v foto in video
vsebinah. Zagotovo gre za spletni portal, ki napredno in zanimivo
izkorišča informacijsko-tehnološki razvoj komunikacijskih orodij in
oblik, hkrati pa nudi vsebinsko zelo ciljno zasnovane vsebine na
področju nogomenta."
NZS.si je svoj drugi "facelift" doživela v marcu 2009, glavna
novost portala pa so videoposnetki, sistem akreditacij in sistem
prodaje vstopnic za tekme slovenske nogometne reprezentance. Omembe
vreden dosežek je tudi prvi ekskluzivni spletni prenos slovenske
nogometne tekme, ko sta se v Hervis pokalu Slovenije pomerila Olimpija
in Maribor. Seveda pa portal še naprej ostaja servisno orodje nogometne
družine za vsa tekmovanja pod okriljem NZS.
Spomnimo še, da se je NZS.si uvrstila tudi v finalni izbor za nagrado Netko, kjer pa je v kategoriji 'Celovit spletni nastop organizacije' slavil Mobitel.
Tekst: NZS/MK
Foto: Vid Ponikvar