
Tudi tokrat je Nogometna zveza Slovenije v sodelovanju s podjetjem Ekstrem pred reprezentančno tekmo Slovenije v Stožicah pripravila navijaško cono, kjer je potekalo ogrevanje pred spektaklom na stoženski zelenici.
Tri ure pred tekmo
Ob treh so se začeli zbirati prvi navijači. Za njih dobro počutje so poskrbeli sponzorji nogometne zveze, vsi pa so ponudili obilo zabave in sprostitve, z nekaj sreče in spretnosti so številni domov odnesli tudi nagrade.
Uvodoma se je gneča nabrala prec Mercedesovim šotorom, kjer se je podelilo do 17.30 kar 8000 kepic slastnega sladoleda. V Hypu Alpe Adria se je merila moč udarca, pa tudi svojega povodnega konja Hypa so v banki postavili na gol. Naloga obiskovalcev pa je bila, da matirajo maskoto.
Igrali so nogomet
Ročni nogomet in priljubljena igra spomin sta bila rdeča nit pri Mercatorju, kjer je bilo v duhu zadnje promocijske akcije slišati tudi harmoniko. Pri Adriaticu Slovenija so se najdlje zadržali mladi asi, ki so preizkusili preciznost svojega udarca z levico oz. desnico.
Ljubitelji nogometa so si dali duška tudi pri zorbingu, nogometu v napihljivih blazinah, ter igranju ročnega nogometa (namesto plastičnih figur so se v tej vlogi preizkusili nogometni navdušenci kar sami!). Številni so domov odšli tudi fotografijo, ko so pozirali s slovensko reprezentanco.
V Telekomovi kletki je slovenski freestyler Tilen Štimec igral nogomet z mladimi asi ter jim odkrival male nogometne skrivnosti.
Za pijačo je poskrbela Pivovarna Union, program v navijaški coni je povezoval David Taskov.
Tekst: D.P.
Foto: D.P./Nzs.si