Prijateljska tekma med Slovenijo in BiH prejšnjo sredo v Ljubljani ni bila zgolj nogometni dogodek, pač pa tudi priložnost, da NZS s svojimi partnerji izkoristi dobro obiskanost tekme in pomaga tistim, ki se jih je socialna stiska najbolj dotaknila.
Nogometna zveza Slovenije je tako v povezavi s prijateljsko tekmo izvedla dve aktivnosti - prva, ki se je pričela že teden dni prej z dražbo dresov slovenske in bosansko-hercegovske, se je odvila ob pomoči Radia 1, kjer so poslušalci zbirali sredstava za osebno dvigalo 13-letne deklice, priklenjene na invalidski voziček, s katerim bi v svojem domu lahko samostojno prišla do svoje sobe. Odziv na akcijo je bil izjemen, najvišji znesek je na koncu ponudil Mirsad Kadić, s prispevkom NZS pa je Kajina družina zbrala 2.000 EUR, ob tem pa nismo upoštevali še prispevkov, nakazanih neposredno na njen transkakcijski račun.
Druga akcija je potekala v sodelovanju z društvom MDD Merhamet, ki je obiskovalcem tekme pred Stožicami ponujalo brezplačne slovenske in bosankso-hercegovske sladice, ob tem pa zbiralo prostovoljne prispevke za socialno ogrožene otroke v Sloveniji. Do konca tekme se je zbralo skoraj 800 EUR, ki jih bo društvo razdelilo v obliki paketov hrane pomoči potrebnim.
NZS je s tema akcijama pokazala, da je dobro obiskan športni dogodek lepa priložnost tudi za pomoč socialno šibkejšim, NZS pa bo tudi v prihodnje bolj dejavna na tem področju.
Tekst: NZS/MaK
Foto: AP in MDD Merhamet