Hitro naraščajoče nogometno omrežje Fieldoo.com uporablja že več tisoč nogometašev in agentov iz več kot 120. držav sveta. Potem, ko je bila revolucionarno storitev pred slabim mesecem v celoti predstavljena trgu, se število uporabnikov naglo povečuje, na tujem pa so Fieldoo poimenovali »nogometni LinkedIn«. Med uporabniki najdemo tudi precej slovenskih nogometašev, tudi reprezentantov, kot so denimo Marko Šuler, Jasmin Kurtić ali Džengis Čavušević.
Fieldoo.com omogoča povezovanje nogometašev in agentov (skavtov, klubskih predstavnikov), pomembna pa je tudi promocija. Številni nogometaši ne morejo pokazati svojega znanja in veščin, saj niso obkroženi s pravimi ljudmi oziroma jih ti ne vidijo, Fieldoo pa na enostaven in sodoben način rešuje takšne težave. Tako je napredek v karieri ali iskanje novega kluba enostavnejše.
Eden osrednjih namenov platforme je preko povezovanja igralcev in agentov pospeševati in poenostavljati nogometne prestope. Vrednost storitve je občutil tudi mladi slovenski reprezentant Matej Rapnik, ki je ravno s pomočjo našel nov klub in se s Celja preselil k tajskemu prvaku Muang Thong United. Uspešnih zgodb je še nekaj, vsekakor pa je zanimivo, da Fieldoo postaja omrežje, na katerem se zbirajo številni zanimivi nogometaši in reprezentanti mnogih držav – poleg Slovenije –, kot so Izrael, Kolumbija, Makedonija, Hrvaška ...
Uporaba platforme je za nogometaše brezplačna, omogoča pa jim – ob povezovanju z agenti in drugimi nogometaši –, da imajo na enem spletnem mestu celoten športni življenjepis (zgodovino, slike, promocijski video, zunanje povezave, tekme v tekoči sezoni...), ki ga lahko delijo, na družbenih omrežjih. Prav tako je zanimiva rubrika Market, kjer agenti objavljajo različne ponudbe; od preizkušenj, kampov do konkretnih priložnosti za prestop. V kratkem bo Fieldoo predstavil še storitev »Hire an Agent«, preko katere bodo lahko nogometaši neposredno najeli agenta, da jim poišče klub, storitev pa bodo plačali le v primeru, če bo prestop realiziran. Česa takšnega doslej v nogometu še nismo videli, saj gre za povsem obraten pristop od običajne prakse.
Na drugi strani lahko agenti, skavti ali klubski predstavniki, preko različnih iskalnih kriterijev najdejo točno takšnega igralca, ki si ga želijo ali ga v določenem trenutku potrebujejo. Fieldoo prav tako služi kot njihovo osebno spletno mesto, vstopna točka v industrijo in odlično izhodišče za širjenje posla. Za zdaj je uporabna brezplačna, sčasoma pa bo vezana na mesečno članarino.
Fieldoo.com spreminja ustaljene vzorce komuniciranja, povezovanja in nogometnih transakcij (prestopov), kot pišejo mnogi svetovni mediji – Goal, Yahoo, La Gazzetta dello Sport itd. – pa gre za zelo zanimivo storitev s svetlo prihodnostjo, o čemer je, zanimivo, na svoji spletni strani in Twitterju pred kratkim pisal tudi nizozemski reprezentant Demy de Zeeuw.