Nogometna zveza Slovenije je z enim največjih lastnih družbeno-odgovornih projektov »Zmag je več vrst« osvojila prvo mesto v kategoriji nosilcev pravic na mednarodni konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu – Sporto 2017. V omenjeni kategoriji so se za prestižno nagrado potegovali še Olimpijski komite Slovenije, Hrvaška nogometna zveza, in košarkarski klub Crvena zvezda.
»Na zelenici se vedno borimo do konca. Na vsaki tekmi stremimo k zmagi. Igramo timsko in vztrajno. Smo pogumni in srčni, pa vendar nam vedno ne uspe. Naša tekma traja 90 minut in v njo vložimo vso svojo energijo in strast. Obstajajo pa tekme, ki jih ne prekine zadnji sodnikov žvižg. Tekme, kjer so ravno tako potrebni pogum, vztrajnost in cilj. Cilj, ki se mu reče preživeti. Obstajajo tekme, ki so pomembnejše od številk na semaforju. In teh se zavedamo. Spoštovani, življenje niso samo številke in zmag v življenju je več vrst. Kakor zmago na zelenici vi želite nam, tako srčno zmago mi želimo vam. Vaše osebne zmage so tiste, ki so pomembne,« so meseca oktobra nagovorili člane družin, prijatelje, znance in širšo javnost slovenski reprezentanti Boštjan Cesar, Jan Oblak, Jasmin Kurtić, Josip Iličić, Valter Birsa, Bojan Jokič in Rene Krhin.
S kampanjo, ki je svoj vrhunec dosegla v rožnatem oktobru, na zadnji kvalifikacijski tekmi med Slovenijo in Škotsko, so s pomočjo obiskovalcev in donacijo od vstopnic zbrali in Europa donni Slovenija - združenju za boj proti raku dojk, namenili 11.123 eur.
Tekst: NZS
Foto: Sporto