V ljubljanskem nakupovalnem središču bodo v naslednjih mesecih uredili novo nogometno-zabavno središče, ki bo namenjeno predvsem promociji nogometa med mladimi in bo obenem tudi prizorišče muzeja slovenskega nogometa.
Sodobno središče, ki bo po zaključeni ureditvi predvidoma v februarju prihodnje leto obsegalo okrog 1300 kvadratnih metrov površin, bo tako predvsem namenjen zabavnim vsebinam za mlajše generacije. Med poudarki bodo številni poligoni za povečevanje gibalnih sposobnosti otrok in najnovejša tehnologija za virtualni nogomet, je na dogodku pojasnil Vedran Smiljanić, idejni vodja projekta.
Še ena pomembna pridobitev za nogometno javnost pa bo tudi uradni muzej slovenskega nogometa, ki bo na okrog 200 kvadratnih metrih centra z različnimi vsebinami in predmeti obiskovalce peljal skozi zgodovino razvoja tega športa v Sloveniji.
Ta predstavlja pomembno pridobitev za NZS, ki bo kmalu obeležila 100. obletnico delovanja. "Nogometna zveza želi skozi muzej predstaviti nogomet kot igro, ki se že dolga desetletja razvija pri nas," je dejal predsednik NZS Radenko Mijatović.
Kot je pojasnil, bo NZS k projektu prispeval tako finančni vložek kot tudi druge vire, namenjene razvoju središča in muzeja, tudi razstavne predmete. "Imamo vse potrebno, da v muzeju izpostavimo ključne osebe, ki so v preteklih 100 letih najbolj zaznamovali nogomet na slovenskem."
Sodelovanje pri razvoju tako zabavnih kot tudi muzejskih vsebin pa sledi primarnemu cilju promocije najpopularnejšega športa na svetu in družbeno odgovorne vloge krovne zveze, je dodal Mijatović.
Tekst: STA, MKo
Foto: Ekipa24.si